מוטיבציה ניהול וביצוע פרוייקטים
 

 

חדשות ועדכונים

 

 פסח כשר ושמח

 

מוטיבציה מאחלת לכל לקוחותיה וכל בני ישראל

 

חג פסח כשר ושמח

 

אתכם בכל מקום,

צוות מוטיבציה

 

 


מבצעים בניית מבני ציבור עם מוטיבציה

 

מוטיבציה היא חברה בעלת ניסיון וותק בבניית מבני ציבור ומבצעת תכנון והקמת מבנים רבים בכל הארץ עם דגש על החלקה הצפונה, וכל מבנה אשר מתכונן ומוקם על ידה עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של כל כללי הבנייה.

 

איך מגדירים בניית מבני ציבור?

 

בניית ציבורית היא למעשה בניית אותם מבנים אשר משמשים קהל רחב ומיועדים לכלל סוגי האוכלוסייה, דבר המצריך מהחברה הקבלני לתכנן מבנה יציב, איכותי ונגיש לכל הגילאים. כמובן שכל החלטה תתבצע בהתאם לייעוד שהמבנה המוקם מיועד לו והוא יהיה בבעלות הממשלה או העירייה. בניית מבני ציבור בצפון אינה שונים מבנייתם בדרום או בכל אזור אחר, ולמעשה היא כלל ארצית ותעשה היכן שגרים אנשים לרווחת התושבים הגרים במקום.

 

 

מבנים ציבוריים הם מבנים אשר משרתים את האוכלוסייה בכל תחום וצורך שהוא כמו דת, חינוך, בריאות, סיוע משפטי, ספורט, כלכלה, רווחה ועוד. כלומר מגוון מבני הציבור הוא גדול ונחרב וניתן למצוא אותם בשפע בחיי היומיום שלנו מגני ילדים, בתי ספר, בתי חולים ועד בתי כנסת ובנקים. כמו כן, גם הבניינים של הרשויות המקומיות עצמן ומשרדי הממשלה נכנסים תחת אותה הקטגוריה.

 

עקרונות ושיקולים המתאימים לבניית מבני ציבור

 

לאור העובדה כי כל מבנה אשר אינו מבנה פרטי הוא למעשה בניין ציבורי, ונוכחנו לדעת כי השפע שלהם הוא גדול ומהווה חלק מהשגרה מהחיים שלנו, כל בנייה ציבורית תעשנה בקפידה על פי תקנים מחמירים ובהתאם לנהלים המוגדרים בחוק ונקבעו על ידי מהנדסי ואדריכלי העירייה.

 

בולט בטיחות מעל הכל – הבסיס של כל שיקול צריך להיות קודם כל הבטיחות, גם מבחינת המבנה וגם מבחינת האביזרים והריהוט הפנימי. המקום צריך לספק שירותים ולעסוק בפעילותו הענפה ולעמוד תחת העומס בשעות בהן יש קבלת קהל.

 

בולט גישה נוחה - כמות גדולה של אנשים צריכים להגיע בקלות ולהתמצא בבניין בנוחות ובמעברים בין הקומות בקלות.

 

בולט זמינות מבחינת מיקום – הגעה קלה של אנשים ליעד, בסביבה ערה ומרכזית וכך תקל ותהיה נגישות טובה יותר למבקרים.

 

בולט חניון – הסדרי חנייה תת קרקעיים או עם חניון מסוים אשר יוכל להכיל את כמויות האנשים אשר צפויים להגיע למבנה.

 

בולטתחבורה ציבורית - סביבה בעלת כלי תחבורה נוחים עבור אנשים אשר מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית, הירא קריטית. יש להתחשב בדבר, ולוודא כי קיימים קווי אוטובוסים או מוניות שירות שמובילים למקום.

 

כל בניית מבנה תעשה מול העיריות או הרשויות המקומיות של אותו האזור ועל פי סוג המבנה וייעודו וכך תעשנה הבחירות המתאימות מבחינה עיצובית ופונקציונלית. טרם הבנייה כל מועצה מוציאה מכרז שבאמצעותו יכולות חברות הקבלן להציע הצעה מבחינת עלויות, תשתיות ופתרונות עיצוביים והחברה הנבחרת היא זו שמבצעת את הפרויקט.

 

 

מוטיבציה חברה לניהול וביצוע פרויקטים    ארלוזורוב 25/12, עפולה, מיקוד:1812701, ת.ד.2821    טלפון: 04-6421191   מוטי כהן- מנהל החברה: 050-7621400

 דוא"ל: motivatsya@013net.net