מוטיבציה ניהול וביצוע פרוייקטים
 

 

חדשות ועדכונים

 

 פסח כשר ושמח

 

מוטיבציה מאחלת לכל לקוחותיה וכל בני ישראל

 

חג פסח כשר ושמח

 

אתכם בכל מקום,

צוות מוטיבציה

 

 


בניית בית פרטי – עם מוטיבציה כל חלום יכול להתגשם

 

אפילו בדמיון צריך את התעוזה על מנת לפנטז על הבית האידאלי עבורכם ועבור המשפחה שלכם, אודות למוטיבציה מחשבה זו יכולה להפוך בקלות למציאות, הבית המושלם נמצא במרחק נגיעה עם בית פרטי בצפון כמו בחלומות, כי מה יכול להיות טוב יותר מנוף ירוק ואווירה פסטורלית ורגועה.

 

כאשר מתכננים בית פרטי תמיד עולה המחשבה האם לעשות זאת לבד או להיעזר בקבלן מיומן אשר יוכל לסייע לנו? הטענה הרווחת היום לגבי בניית בתים לבד היא שזה פתח לצרות ובעיות בזוגיות, ונראה מעט מאוד אנשים מסוגלים נפשית ופיזית לצלוח את המסע הארוך והמפרך הזה לבד. לכן ההמלצה היא לבחור חברה קבלנית אשר תנצח על התזמורת תוך קבלת החלטות על סמך ניסיון ופתירת בעיות על סמך שיקולי דעת מקצועיים.

 

בניית בית פרטי בצפון היא עולם ומלואו וכדאי שתיקחו בחשבון שהעלויות והזמנים הם השיקול המרכזי בנושא ואם תהיו לבד זה יכול להיות בור ללא תחתית, מאחר ותאלצו לקחת החלטות רבות ובכל שלב עלולות להיגרם בעיות בדרך. כאשר עומדת מאחוריכם חברה אשר תדע לכוון ולהדריך אתכם, תוכלו לבצע שתעשו את השיקולים הנכונים והיעילים - מוצרים איכותיים מול התחשבות בעלות הכלכלית.

 

לאחר שביצעתם את ההחלטה להעביר את המושכות לחברה קבלנית, בצעו בדיקה מקיפה על טיב החברה ושרותה מול הלקוחות. החברה הנבחרת צריכה להיות אמינה, בעלת ניסיון מוכח וידע מקצועי אשר עובדת עם מיטב הספקים ואנשי המקצוע, ולכן ההמלצה שלנו היא שאין טוב כמו מראה עיניים - לכו לראות דוגמאות קיימות בשטח ודברו עם אנשים.

 

שיקולים מקצועיים בבניית בית פרטי

 

לאור העובדה כי מדובר במשימה לא פשוטה בכלל והצורך בבטיחות הוא מעל הכל, צריך לוודא כי החברה הקבלנית הבונה בית פרטי שומרת על איכויות בנייה גבוהות ללא דופי, כי חשוב שתרגישו מוגנים בבתיכם ושיהיה אתכם מישהו שתוכלו להישען עליו.

 

השיקול המרכזי צריך להתבסס על מצב המשפחה, על מה כמה נפשות מדובר ואילו גילאי , ודעו כי מחשבות על הרחבת המשפחה בעתיד צריכות להילקח בחשבו. קבלו החלטה לגבי פריסת הדיירים בחדרים ברחבי הבית ותוכלו להסיק על מספר החדרים הדרושים לכם. בנוסף, בחרו מיקום מנצח המתאים לבית פרטי בצפון בקרבתו למקומות העבודה שלכם, לגני הילדים ולפארקים ציבוריים, וכדאי לקחת כשיקול גם את הנגישות והזמינות לתחבורה ציבורים. כיווני אוויר גם הם שיקול שיילקח במסגרת בחירת המיקום והחלטות מיקום החלונות ובאמצעותם תוכלו לנצל את האוויר והאור הטבעיים.

 

 

לאחר בירור הצרכים המתאימים לכם חישבו על מיקומי החדרים בבית פרטי, שיבחרו כאמור לפי כמות נפשות בבית, והגדירו למי מיועד כל חדר ולמה הוא ישמש. העדיפו חדרי שינה גדולים ומרווחים ופנקו את עצמכם ביחידת הורים עם שירותים ומקלחת צמודים ואף יציאה לחדר ארונות. כמו כן, זה גם הזמן להחליט לגבי גודל גינה או מרפסת ולמה ישמשו אתכם ובאיזו תדירות.

 

תפיסת המרחב בצורה מקסימלית היא הכרחית על מנת לתכנן את הבית בצורה הפונקציונלית ביותר, וכך תוכל ליהנות גם מהמרחב וגם תשמש אתכם בנוחות, בין אם מדובר במפלס אחד או בכמה מפלסים חשוב להתייעץ ולסמוך אך ורק על המומחים.

 

 

מוטיבציה חברה לניהול וביצוע פרויקטים    ארלוזורוב 25/12, עפולה, מיקוד:1812701, ת.ד.2821    טלפון: 04-6421191   מוטי כהן- מנהל החברה: 050-7621400

 דוא"ל: motivatsya@013net.net